Ipocrizii

Recentele comentarii ale papei despre homosexualitate mi-au adus aminte de o altă enormitate citită de curînd. Zice-se, nu de către oricine ci de episcopul de Cordoba (care la rîndul lui a aflat de la nimeni altul presedintele Consiliului Pontifical pentru Familie (știu, incă o paranteză, dar ridicolul situației mă face să nu mă pot abține: un celibatar prezidează autoritatea catolică ce-și dă autoritar cu părerea despre familie și are pretenția să controleze ce se întîmplă în paturile altora), cardinalul Antonelli), că există o conspirație mondială care intenționează ca în următorii 20 de ani să transforme jumătate din populația lumii în homosexuali. De cretinism nu-i suspectez pe ierarhii catolici (deși admit că mă pot înșela), prin  urmare afirmațiile astea grotești au alt rost.

Era și timpul pentru un nou bau-bau care să sperie băiețeii suficient de tare încît să alerge înapoi în brațele (primitoare ale) preoților. Vorba ceea, lăsați copilașii să vină la mine. Da, mă așteptam la mai multă subtilitate din partea catolicilor, dar pesemne trăim timpuri disperate, care cer discursuri disperate.

Greață.

Lasă un răspuns

