Nu știu cum de mi-am adus aminte de blogul ăsta fix în dimineața primei zile a anului, ocazie cu care de obicei (mai ales în copilărie) eram plecat cu sorcova

Ce surpriză plăcută să-l găsesc tot aici! Văd că a trecut deja un an de cînd n-am mai dat pe-aici. Știu, consecvența (cînd vine vorba de scris) nu-i unul din punctele mele forte. Tot e bine că WordPress-ul păstrează chiar și blogurile lăsate în paragină. E drept, nu știu pentru cît timp.

Pe de alta parte, nu stiu dacă are vreun rost să-l desțelenesc  acum. Atîtea s-au schimbat, atîta m-am schimbat…

Mă mai gîndesc.

Între timp, le doresc un an nou fericit trecătorilor.

Un gând despre „Nu știu cum de mi-am adus aminte de blogul ăsta fix în dimineața primei zile a anului, ocazie cu care de obicei (mai ales în copilărie) eram plecat cu sorcova

  1. Happy New Year maestre!
    Long time no see!
    Era nasol dacă nu se schimba nimic că nu aveai ce povesti.
    Așa că….we’re waiting

Lasă un răspuns

