Earth Day

Ce-i drept, habar n-aveam. Mai întîi m-am întrebat ce-i cu Google.

Așa am aflat că-i Earth Day. E drept că nu se știe clar cîți anișori a împlinit. Unii zic că-s 6 mii, alții că-s 4,5 miliarde. Un lucru e limpede, avem o planetă, iar azi e ziua ei. Apoi am văzut o situl NASA o galerie cu cele mai frumoase imagini din spațiu ale pămîntului. Din care postez cîteva poate vă fac poftă să faceți o vizită pe-acolo pentru a le le vedea la o rezoluție mare.

3 gânduri despre „Earth Day

  1. din ce’ai postat tu, imi place vulcanul si jumatatea-pamant cu jumatatea-luna, iar din galerie, mai multe.

    imi plac de nenii de la google ca sarbatoresc si ei in felul lor diversele evenimente:)

Lasă un răspuns

