Amor fati

Gam zu letovah (și aceasta e spre bine) zice evreul cînd dă peste el vreo năpastă. Toate lucrează spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu ne învață Pavel. Iar Nietzsche spunea că nu-și dorește altă soartă.

Mi-e greu sa fiu mereu împăcat cu lucrurile care mi se întîmplă și asupra cărora nu am nici un control. Și mai greu îmi e să mă împac cu tragediile altora. Cu suferința inocenților. Încă mă întreb unde se sfârșește împăcarea înțeleaptă cu urîțenia lumii și unde începe resemnarea.

Un gând despre „Amor fati

  1. Pingback: Monologhia in re-dial-log | Blog

Lasă un răspuns

