23 ianuarie – 23 aprilie, senzational

Exercitiu de vointa, fara legatura cu blogul [sau calitatea lui] si cititorul sau: vreme de trei luni voi scrie zilnic macar un paragraf si-l voi posta aici.

Scoboramint: se ingaduie delir, incoerenta, batut cimpii [chiar si fara gratie],

Compensarea scoboramintului, adica un fel de ridicamint: nu se va scrie despre stiri, evenimente, cipuri, 666, obama, mama, carti, mincare [m-am razgindit, poate il transform in blog cu retete], si alte chestii care nu-mi vin acum in minte dar care sint interzise. Motiv pentru care nu-mi vin in minte, probabil. Dupa posibilitati [a se citi chef] voi scrie cu diacritice. Drept pedeapsa. Nu ca as fi facut ceva rau, dar cu siguranta voi face in aceste trei luni.

Evident ca in functie de lene si alte cazuri de forta majora [evenimentul de forta majora este o imprejurare de fapt, imprevizibila si de neinlaturat, care impiedica in mod efectiv si fara nicio culpa din partea debitorului, executarea obligatiei contractuale a acestuia zice google], voi edita aceasta postare si conditiile exercitiului astfel incit sa-mi convina. Mie. Ca cititor al blogului, merit asta.

Tre’ sa mai adaug ca sint sigur ca miine voi regreta postarea asta, si probabil o voi sterge in speranta ca nu am citit-o intre timp.

3 gânduri despre „23 ianuarie – 23 aprilie, senzational

  1. Scrisul cu diacritice nu e o pedeapsă, din contră, scrisul fără diacritice e o pedeapsă pentru cititori.

    Dacă nu eşti încă obişnuit să scrii cu diacritice, le poţi introduce automat după ce ai termint de scris cu ajutorul unui program gratuit care le bagă singur în cîteva secunde.

    AutoCorect
    http://softset.ro/autocorect.html

    Ia din pagina de descărcare varianta „clasică” de AutoCorect, ea o să-ţi permită să pui diacritice la orice text scris cu ortografia modernă (Î/Sînt), pe care văd că o foloseşti şi tu.

  2. Mulțumesc pentru link.

    Glumeam în legatură cu pedeapsa. Am realizat că m-am dezobișnuit să folosesc diacritice, așa că mă autostimulez să-mi revin.

Lasă un răspuns

