din pateric

Avva Dulas, ucenicul avvei Visarion, zicea:

Mergind noi odata pe tarmul marii, am insetat si i-am zis avvei Visarion:
„Avva, mi-e tare sete.”

Batrinul a facut o rugaciune, si-mi zice:

„Bea din mare.”

Apa s-a indulcit si am baut. Apoi am luat si intr-un vas, ca nu cumva sa-mi fie sete mai tirziu. Batrinul insa m-a vazut si mi-a zis:

„De ce ai pus apa in vas?”

Eu zic:

„Iarta-ma, ca sa nu-mi fie sete mai tirziu.”

El mi-a raspuns:

„Dumnezeu e-aici si pretutindeni.”

Lasă un răspuns

